MŮJ MAZLÍK RIB EYE STEAK

Mít k obědu tak velkej steak, že ho musíte vzít do obou rukou je snem snad každého chlapa. Můj tedy rozhodně ano a protože mám tu nejúžas...



Mít k obědu tak velkej steak, že ho musíte vzít do obou rukou je snem snad každého chlapa. Můj tedy rozhodně ano a protože mám tu nejúžasnější ženu na světě, tento sen mi splnila. Markétka sehnala pořádný kus prémiové krávy a já už jsem si ve dveřích povoloval kalhoty. Věděl jsem totiž, že půjde do tuhého a budu mít co dělat, aby se do mě celej ten flák masa vešel. Steak je tak veliký, že se pod ním prohýbá polička v lednici, váží celých 1200 gramů a já se na něj celej natěšenej chodím dívat a potají se s ním mazlím. Sám jsem zvědav s čím mi v pátek přistane na talíři a pokud i Vás zajímá jak tento steak nejlépe přichystat, nezapomeňte se pozítří přijít sem na blog na recept s rib eye steakem podívat!

You Might Also Like

0 komentářů

Flickr Images