KDYŽ VÁS TO TAM TÁHNE

Česká republika je krásná zem, ale čas od času prostě přijde ta chvíle, kdy je potřeba zvednout kotvy a vyrazit zas někam dál. Je přeci...


Česká republika je krásná zem, ale čas od času prostě přijde ta chvíle, kdy je potřeba zvednout kotvy a vyrazit zas někam dál. Je přeci skvělé poznat zase nový kout světa a to zvláště když je tolik míst, které stojí za návštěvu. Já snad ani nevím, kam se vydat dřív, ale přeci jen mám pár míst, kam mě to táhne víc než jinam. 

 
Již dlouho jsem chtěla navštívit Indonésii a posvátný ostrov Bali, ale Franta mé přesvědčení nikdy moc nesdílel. Podle něj je to komerční ostrov, na který jezdí každý, a proto tam my nepojedem. No a co já s tím? Cestování miluju, Bali vidět chci a tak pokud mám dosáhnout vytouženého cíle, musím to hold nějak vymyslet. Pět let Franta zarputile odolával a mne se po celé ty roky v hlavě rodil strategický plán, jak to udělat, aby tam Franta vlastně chtěl a nejlépe, aby tato dovolená byl vlastně jeho nápad. Musím přiznat, že se mi dlouho nedařilo vhodný plán vymyslet, nakonec však velkou roli sehrálo osudové zapnutí rádia, které běžně neposlouchám. Toto rádio mi přiválo k poslechu pořad o Indonésii, který mi náhle vnuknul smysluplný plán, jak to s Frantou skoulet. A taky, že jsem to pěkně skoulela! Stačilo se mimoděk zmínit o tom, že na Bali žijí sloni, ty totiž František miluje, a v tu ránu bylo díky jedné nevinné větě semínko zasazeno. Teď jen stačilo vyčkat, až to ve Fantovi pěkně uzraje. Netrvalo dlouho a František objevil krásný ostrov Bali, na který bychom mohli jet na dovolenou. Samozřejmě mi tento plán prezentoval jako novinku a pyšnil se tím, jak skvělou destinaci našel. Primárně se samozřejmě těšil na to, jak si zarajtuje na slonovi a možná si ho i nakrmí právě uzrálým ovocem. Jaké však bylo mé zděšení, když jsem při plánování cestovního itineráře nenarazila ani na jednoho, slona ba naopak jsem zjistila, že tam vlastně sloni nikdy nebyli, nejsou a zřejmě ani nebudou. O tomto zjištění jsem doma raději pomlčela a Frantu nechala pro jistotu koupit letenky o něco dříve. Vždyť není nic špatného na tom, nechat ho žít v jeho sladké nevědomosti a pod tíhou paniky, že mi na mou podlost přijde, mezitím raději začít přemýšlet o tom, jak převést slony z Thajska do Indonésie. Naštěstí to nebylo tak horké, jak se zdálo a po pár dnech úpěnlivého hledání jsem narazila na balijské vyjížďky na slonech, které mě zachránily. 

 
Obávám se, že tímto článkem jsem se dočista odkopala a myslím si, že mi podobná intrika už příště neprojde, Franta totiž o této mé intrice doposud nevěděl, ale co by to bylo za blog, kdyby se na Nepleše neobjevila nějaké pořádná neplecha. No nezbývá mi než doufat, že si tento článek nikdy nepřečte a příště budu mít zas prostor, určit si dovolenou v destinaci, která se líbí hlavně mě. Vždyť Frantovi se nakonec líbí přeci všude!

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Super výběr destinace i kamufláže, jak se tam dostat! :D

    Diary of M

    M.

    OdpovědětVymazat

Flickr Images