ŠPENÁTOVÉ TORTILY

Touha podívat se do Mexika se nás drží už nějakou tu dobu. Vždy však existuje překážka, která plány zhatí a Markéta to po...



Touha podívat se do Mexika se nás drží už nějakou tu dobu. Vždy však existuje překážka, která plány zhatí a Markéta to pokaždé těžce nese. Je to prostě cestovatelské duše a tak by nejraději pořád někde trajdala! 

Aby nebyla smutná, rozhodl jsem se jí zvednout náladu a přišel s nápadem udělat si mexickou atmošku doma. Když nemůžeme do Mexika my, půjde Mexiko za námi a to v čele s tortilami! Markéta byla z nápadu vyložene nadšená a těšila se co vykouzlím. V tom mi však zazvonil telefon a já opět musel do práce. Veškeré vaření tedy zůstalo pouze na ní a mě nezbývá nic jiného než uznat, že se s tím popisovala skvěle. Když jsem se  vrátil domů, bylo už vše nachystáno. Tequila nalitá, toritily upečeny a my jsme si tak mohli konečně vychutnat náš malý kousek Mexika.


Co budete potřebovat:
  • 320 g polohrubé mouky,
  • 150 ml vody,
  • 5 lžic olivového oleje,
  • lžička soli,
  • 50 g špenátu.
Mouku smíchejte se solí a vlažnou vodou. Poté vložte na drobno nasekaný špenát  a spolu s olejem těsto pořádně propracujte do hladné koule. Kouli vložte do misky a nechte 30 minut odpočívat. Odpočaté těsto rozdělte na 8 stejných dílů. Z každého dílu vypracujte kouli a rozválejte je na tenké placky. Na pánvi rozpalte trochu olivového oleje a tortili na ní prohřejte 30 -60 vteřin z každé strany.

Na toritilách je skvělé to, že si je každý může naplnit podle vlastní chuti. My jsme zvolili zdravou zeleninou variantu a z mexické tortili udělali celosvětové jídlo. Potřeli jsme ji marockým hummusem a doplnili rajčaty, salátem little jam, avokádem a řeřichou. Pokud stejně jako vy zvolíte tuto variantu, určitě neprohloupíte!

Doba přípravy 1 hodina s náročností 3/5. Uvedené množství vydá pro 4 osoby.


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tak to vyzerá veľmi chutne :) Musím pochváliť aj fotky. Každý článok, ktorý máš. Fotky ako od profesionála! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Teda jsem tu poprvé a nemůžu se nabažit. Přidávám hned do sledování protože zaprvé máte stejný vzhled jako já což se mi líbí:P za druhé máte nádherné fotky!! a za třetí suprově vaříte! I když já na kuchtění zrivna nejsem třeba mě to motivuje a já se o něco z vaší online kuchařky pokusím;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pane bože, teď mám zase hlad! Vypadá to úchvatně!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Flickr Images