KUŘECÍ PRSO PLNĚNÉ NIVOU

Máš chuť na něco rychlého, co tě zároveň po pracovním dni  pořádně zasytí? Tak přesně taková je moje dnešní neplecha. Kombinace kuřecího...


Máš chuť na něco rychlého, co tě zároveň po pracovním dni  pořádně zasytí? Tak přesně taková je moje dnešní neplecha. Kombinace kuřecího masa a sýru s modrou plísní je lety prověřená, takže už dopředu víš, do čeho jdeš a co můžeš čekat. Jen já jsem trochu nečekaně zapomněl včera vytáhnout maso z mrazáku, takže se mi to dnes trochu protáhlo a my večeřeli až v devět hodin večer. Ale rozhodně to stálo za to!

 

Co budeš potřebovat:
  • 2 kuřecí prsa,
  • 5 brambor,
  • 100 g nivy, 
  • 60 g žervé,
  • 3 hrsti polníčku,
  • 2 dcl bílého vína,
  • olivový olej,
  • čerstvá petržel,
  • oregano,
  • sůl,
  • pepř.
Nejdřív si předehřej troubu na 220°C. Než se řádně prohřeje, tak si vylož plech pečícím papírem. Nakrájej brambory na půl centimetru tlusté plátky a smíchejte je trochou olivového oleje a jemně posol. Poté je vylož na plech. Peč 20-25 minut než hezky změknou a zezlátnou.  Mezitím smíchej v misce sýr s modrou plísní, žervé a petrželku. Kuřecí řízky si nožem podélně nařízni, aby vznikly kapsy a poté je naplň sýrovou směsí. Na pánvi rozehřej olej a opeč na něm kuře, tak aby bylo dobře propečené a zezlátlo. Když je dokonáno, tak maso sundej z pánve a dej na ni rozehřát máslo. Potom přilej víno a dochuť bylinkama (já používám oregano). Až se směs řádně provaří, nasyp na ni polníček a chvíli ho prohřívej.


You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ještě, že už jdu za chvilku na oběd, protože jídlo vypadá fantasticky :) Kuřecího masa takhle s nivou bych se mohla ujíst

    OdpovědětVymazat

Flickr Images