HLAVNĚ AŤ JE CO JÍST

A je to zase tady!  Vrtím se na židli, před sebou mám otevřenou mapu světa a s myšlenkou, že za 6 dní budu opět v pracovním procesu, mám...


A je to zase tady!  Vrtím se na židli, před sebou mám otevřenou mapu světa a s myšlenkou, že za 6 dní budu opět v pracovním procesu, mám prostě nutkavou potřebu okamžitě někam vyrazit! No s tou mapou světa jsem to trochu přehnala, bude mi muset stačit ta střední Evropy. Nevadí, přeci si nenechám ujít tu jedinečnou možnost někam na pár dní vyrazit, aniž by mi to užíralo cenné dny volna, kterých je v jakémkoliv pracovním procesu sakra málo. Po zdlouhavém rejdění prstem po mapě, konečně nalézám to ideální místo uspokojující mé choutky. Hurá do Budapešti!

Ač se snažím, jak chci, né vždy je tato moje potřeba doma přivítána s nadšením. Mám-li být upřímná,  přiznávám, že vždy dlouho přemýšlím nad tím, jak to doma podat tak, aby mi mé přání nebylo opět omláceno o hlavu. Ano, ona totiž ta moje potřeba vyrazit někam za hranice naší země, mě popadá každý měsíc a k mému smutku bohužel není reálné ji každý měsíc uspokojovat. Přeci jen nejsme žádní Rothschildi a tak ani přes realizování lowcost dovolených,  nestíháme na ty moje rozmary šetřit. Jsem však natolik šikovná, že i přes omezený rozpočet, který nijak nenafouknu, alespoň čtyřikrát do roka dokážu svou potřebu obhájit! U nás totiž naštěstí platí neotřelé pravidlo, že láska prochází žaludkem, a tak Frantovi stačí, aby bylo co jíst a pojede se mnou klidně nakonec světa. A že jsme už těch konců světa viděli! Jakmile začnu vytahovat ešusy a připravovat řízky na cestu, rozhostí se mu na tváři blažený úsměv, který jen tak něco nepřekoná. Řízky nám udělají společnost než se v Hungarii zabydlíme a pak už si sebe budeme soukat pouze pochutnat dané země. Už teď se nemůžeme dočkat, až vám nabídneme aktuální informace z cesty a místního stravování. O Sandtnerkovskou výzvu samozřejmě nepřijdete, už teď je pro vás připravena. A chcete-li vědět víc, sledujte nás na Instagramu!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Užijte si výlet :) Budu se těšit na články.

    OdpovědětVymazat
  2. Budapešť je už delší dobu na mém travel listu :) A s tím cestováním to máme fakt stejné - vždycky šetřím na nějakou exotickou dovolenou a pak každý měsíc něco podnikneme a šetřím zase od nuly...

    Diary of M

    Jooo a bez řízků na cestách ani krok!

    M.

    OdpovědětVymazat

Flickr Images